Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 września 2013

soon...

Cześć! 
Chciałam Was tylko poinformować, dlaczego nie dodawałam nic w tym tygodniu ani w ten weekend.
Otóż miała do napisania referat. Próbowałam się na nim skupić, bo nie chciałam go zepsuć. Dodatkowo doszły do tego sprawdziany, kartkówki i inne rzeczy związane ze szkołą. Musicie mnie zrozumieć.
Jestem teraz w 3 klasie gimnazjum i wymagają ode mnie znacznie więcej niż może się niektórym wydawać.
Obiecuję Wam, że postaram się coś napisać w tym tygodniu, a jak nie to na pewno coś pojawi się w następną sobotę.
Przepraszam Was. Wiem, że czekacie długo, ale wkrótce postaram się to nadrobić.
Obiecuję xx

2 komentarze:

  1. Spokojnie , nie martw się <3 Nauka jest najważniejsza ! Napisz kiedy bodziesz miała czas <3 Kocham twoje imaginy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje imaginy są boskie, ale nauka jest ważna :)
    Pisz wtedy jak będziesz miała czas :)

    OdpowiedzUsuń